joi, 30 septembrie 2010

in cautarea inspiratiei...

Am revazut cu mare placere zilele acestea "Henry Poole is Here", apoi mi-am dat seama ca filmul a fost sursa de inspiratie pentru prima mea postare pe blog. De cate ori il revad imi amintesc ca oricat de adanca ar fi disperarea, merita sa-ti pastrezi credinta si speranta. Si poate tocmai de aceea imi place sa-l revad!? :)

Daca ati vazut filmul, cu siguranta ati fost impresionati de coloana sonora. Regizorul Mark Pellington a vrut ceva cu totul original pentru tema muzicala a filmului si a initiat un concurs de creatie pe My Space, castigat de Ron Irizzary:



Lipsa experientei m-a impiedicat sa va ofer acum mai bine de un an trailerul filmului, asa ca ma simt datoare sa o fac acum:



"Just hold on to your faith in hope!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu