duminică, 27 februarie 2011

Discovery inainte de pensionare

Joi, 24 februarie, dupa mai multe luni de amanari naveta spatiala Discovery si-a inceput ultima misiune in spatiu. Norocosii calatori dintr-un avion pe ruta Orlando, FL - Richmond, VA au reusit sa filmeze lansarea "de la inaltime", cu un iPhone. Si culmea e ca toate acestea nu s-ar fi intamplat daca avionul nu ar fi plecat in cursa cu doua ore intarziere. Clipul a facut furori saptamana asta peste tot in lume, asa ca il voi pastra in "cutiuta mea cu lucruri pretioase".

4 comentarii:

  1. WOW! fantastica filmarea!

    Si acum sa mutam obiectivele pe Hollywood ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiati ca daca sunteti la plaja in FL puteti auzi - si chiar vedea, depinde de cat de senin este cerul - revenirea navetei din spatiu? Zgomotul este de neasociat. Cine vrea, poate cumpara un bilet la lansarea navetelor, costa doar $25.00

    RăspundețiȘtergere
  3. Carmen, ce mi-as fi dorit sa fiu si eu in acel avion!
    Am incercat sa stau cat mai mult azi-noapte, dar m-a furat somnul. Si azi-dimineata am vazut ca asteptarile mele s-au adeverit si Christian Bale a castigat Oscarul :) Anul acesta mi-am dorit foarte mult ca el sa castige.

    RăspundețiȘtergere
  4. Uau, Lumi! Ce spectacol trebuie sa fie! Nici nu ma mira ca se vand bilete la lansarea navetelor americane; ei stiu foarte bine sa puna in valoare tot ce au mai bun, spre satisfactia si mandria publicului.

    RăspundețiȘtergere