miercuri, 15 septembrie 2010

jurnal de calatorie

De cateva zile imi tot pun in ordine pozele, gandurile, amintirile despre calatoria de 2 saptamani in Elvetia. Acum sunt gata sa va povestesc despre ceea ce am vazut, am auzit si am simtit acolo.
Iata calatoria noastra in cateva cifre:
- 6000 km parcursi in 13 zile
- peste 2000 de poze
- 15 localitati vizitate
Mai jos gasiti harta cu locurile prin care am fost si despre care va voi povesti:


Click pe imagine ca sa o vezi marita

Cazarea este destul de scumpa in Elvetia, iar bugetul nostru limitat, asa incat am cautat cazare in Franta, la granita de vest si in Germania, la granita de nord-est. Ne-am cazat mai intai la Gex, la aprox 10 km de Geneva, cu iesire rapida la autostrada catre Lausanne, iar in final ne-am mutat Nonnenhorn, pe malul lacului Bodensee / Constance, unde am avut acces rapid in locatiile de la granita cu Austria si Germania si un drum mai scurt inapoi acasa.
Pe autostrada, Elvetia poate fi strabatuta usor in aprox 4 ore (putin peste 400 km).
Planurile noastre s-au dovedit ambitioase, dar putem spune ca nu am irosit nicio zi.

Am vizitat in ordine: Gruyere, Montreux, Neuchatel, Berna, Geneva, Thun, Interlaken, St. Gallen, Maienfeld, Appenzel, Stein am Rhein. Am profitat de cazarea pe malul lacului Bodensee / Constance ca sa vizitam Insula Mainau si orasul Konstanz.

Ce nu am reusit sa vizitam din lista noastra de "dorinte": Zurich, Lucerna, Ballenberg (langa Brienz).
Nu-i nimic, poate reusim alta data :)

4 comentarii: