marți, 22 septembrie 2009

despre masini, dar mai ales despre soferi

A inceput scoala! Din 14 septembrie, Bucurestiul a redevenit infernul soferilor: aglomeratie in trafic, bataia pe locurile de parcare, tot tacamul. Mi-as fi dorit sa pot folosi mijloacele de transport ca sa ajung la servici - am si incercat iarna trecuta, dar si acolo lucrurile stau la fel de prost. De fapt stau si cam atat, de foarte multi ani de zile. Pentru ca edilii nu fac mare lucru pentru a ne usura in vreun fel viata de sofer sau de simplu pieton.
In fine, cei 6 km pe care ii am de facut pana la serviciu si mai ales de la serviciu acasa pot fi transformati in timp util daca dau telefoanele pe care altfel nu apuc sa le mai dau peste zi, daca ascult muzica sau chiar mai rasfoiesc cate-o revista.
Si saptamana trecuta mi-a cazut in mana o revista auto, din cele pe care le rasfoiesc mai mult ca sa vad masini frumoase. De data asta m-a incantat de la primele pagini, pentru ca editorialul mi-a mers la suflet. Cu un click pe imagine, va puteti delecta cu articolul in marime reala. Ma simt bine sa vad ca si altii sunt solidari cu mine, mai ales cand sunt barbati. Iar cei care nu sunteti din Bucuresti, bucurati-va ca nu trebuie sa treceti zi de zi prin calvarul traficului de aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu