marți, 18 iunie 2013

cutiuta cu amintiri

C'était tout juste après la guerre, Dans un petit bal qu'avait souffert. Sur une piste de misère, Y'en avait deux, à découvert. Parmi les gravats ils dansaient Dans ce petit bal qui s'appelait... Qui s'appelait... qui s'appelait... qui s'appelait... Non je ne me souviens plus du nom du bal perdu. Ce dont je me souviens ce sont ces amoureux Qui ne regardaient rien autour d'eux. Y'avait tant d'insouciance Dans leurs gestes émus, Alors quelle importance Le nom du bal perdu ? Non je ne me souviens plus du nom du bal perdu.

7 comentarii:

  1. N-am stat niciodată prea bine cu franceza, dar marele actor mi-a plăcut întotdeana. îmi aduce aminte de multe lucruri frumoase din tinereţe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa si mie :) M-am gandit sa fac o traducere, insa mi-a fost teama ca voi strica frumusetea versurilor cu o varianta grosiera.
      Voi incerca pentru tine, dar ramane intre noi ;)
      "Era chiar dupa razboi
      Intr-o sala de bal suferinda.
      Pe o podea in ruina
      Erau ei doi, in fata tuturor
      Dansau printre ramasite
      In aceasta sala de bal care se numea
      care se numea...
      care se numea...
      care se numea...

      Nu, nu-mi mai amintesc
      Numele acestei pierdute sali de bal
      Insa mi-amintesc
      De cei doi indragostiti
      Ce nu vedeau nimic in jur.
      Era atata nonsalanta
      In gesturile lor pline de emotie
      Si-atunci ce mai conteaza
      Numele pierdutei sali de bal?
      Nu, nu-mi mai amintesc
      Numele acestei pierdute sali de bal.
      Ce-mi amintesc
      Este ca erau fericiti
      Privindu-se pierduti.
      Si era bine...
      Si era bine...

      Ștergere
  2. Melodii vechi, melodii uitate!
    Multumesc ca le scoti din cutiuta cu amintiri si ne faci sa devenim nostalgici!
    pupici Alina, numai bine va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag, Minnie! Uitate, da, dar e asa de bine ca internetul si mai ales You Tube ni le poate reda dupa atatia ani si ani.
      Te pup si eu si iti doresc o zi senina!

      Ștergere
  3. Un mare artist! Un mare talent! Este bine să ne amintim de aceşti oameni deosebiţi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, Alex! Pacat ca boala l-a rapus prea devreme. Din pacate, prea putin redifuzate aceste talente ale trecutului la televiziunile noastre :(

      Ștergere