vineri, 1 iulie 2011

suflet rebel - 17

Bate vant de vacanta si prin blogul meu! Adevarul e ca dintr-odata m-am trezit cu mult timp liber si incerc sa recuperez pe ici, pe colo, pe unde mi-am ignorat prea mult micile mele placeri. Dar n-am uitat de rubricile mele mai mult sau mai putin permanente. Iar azi o sa va ofer un nou episod de "suflet rebel".

Pentru trupa rock de azi m-am lasat inspirata de comentariul lui Carmen la episodul dedicat grupului Aerosmith, in care ne povestea cum ajunsese Steve Tyler un fel de Bau-bau pentru fetele ei :))) Si trebuie sa recunosc ca eram ceva mai mare ca fetele ei cand in mintea mea era o mare confuzie intre doi rockeri la fel de urati: Steve Tyler si... Mick Jagger :)) Asa incat azi le voi dedica episodul de "suflet rebel" celor de la Rolling Stones. Eram inca in gimnaziu cand le fredonam melodiile si desenam limbutze obraznice pe spatele caietelor ;)

Lansati in Marea Britanie la inceputul anilor '60, trupa a cucerit destul de repede America, odata cu invazia britanica peste ocean a unor trupe ca Beatles, The Who, The Animals si multi alti artisti britanici care au cucerit topurile americane in acei ani. Desi repertoriul lor include multe piese R&B si blues, ritmurile rock and roll sunt la fel de celebre, atat de celebre de fapt, incat i-a propulsat in Rock and Roll Hall of Fame si pe locul 4 in topul celor mai buni 100 de cantareti al celor de la Rolling Stone si pe locul 10 in topul 100 "All-Time Artists" al celor de la Billboard.

Desi in primii ani single-urile lor erau mai ales cover-uri ale altor artisti (inclusiv Beatles), n-a durat mult pana la aparitia primului single original al duo-ului Jagger/Richards - "Heart of Stone":



si apoi pana la hit-ul lor emblematic: "(I Can't Get No) Satisfaction"



La fel ca in cazul altor formatii ale epocii, abuzurile de tot felul si-a pus amprenta asupra vietii, insa spre deosebire de altii, au reusit sa treaca peste aceste momente si astazi inca sunt activi si creativ si concertistic.

In lista mea de preferinte:







Weekend placut!

5 comentarii:

  1. Sa ai parte de un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost la concertul lor din România şi a fost un adevărat spectacol...
    http://www.flickr.com/photos/37794088@N00/879299460/

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru alegere. Baietii sunt fenomenali. sfarsit de saptamana perfect iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut, am lăsat aici un comentariu , te rog verifică dacă nu a intrat la spam, merci! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Lumi: Multumesc, la fel, Lumi!

    @ Alin: Superba poza! Cat despre concertele lor, tipii pur si simplu o au in sange. Si ce-am mai descoperit; britanicii de obicei nu se dezmint - sunt foarte profi in ceea ce fac. Weekend placut! Ieri n-am apucat sa intru pe net, de-aceea n-au fost postate comentariile :(

    @ Costin: Multumesc! Impart meritele cu Carmen, care a apasat pe butonul care trebuie :))) Sunt o legenda vie! 50 de ani pe scena rock! Weekend placut si tie!

    RăspundețiȘtergere