duminică, 18 iulie 2010

povestea unui campion

Sambata am dat o tura la bazinul din Complexul Lia Manoliu, unde au fost organizate (ca in fiecare an) Campionatele Nationale de Inot.



Desi puteam lasa impresia ca ne-am ascuns acolo de canicula, ei bine, aveam un motiv foarte intemeiat sa ne aflam in tribune. Unul dintre concurentii valorosi este chiar baiatul prietenilor nostri de la Arad - Catalin Cosma. Si am avut motive de mandrie alaturi de parintii lui, Mirela si Mitica, cand l-am vazut castigand detasat o proba foarte grea, cea de 1500 de metri liber. Castigase zilele trecute si probele de 800 m si 200 m liber, asa ca era favoritul finalei. Catalin este campionul nostru:



A invatat sa inoate la Arad, dar a tecut la un nivel competitional superior la Pitesti, unde a facut Liceul Sportiv. La terminarea liceului a primit o bursa sportiva la Universitatea din Alabama, unde invata si se pregateste de trei ani. Desi s-a format in Romania, desavarsirea ca sportiv de performata o datoreaza bursei din America. Acolo se bucura si de conditii deosebite, dar si de concurenta altor sportivi mai valorosi, o conditie importanta pentru a ajunge la marea performanta. Bravo, Cata!
Am avut placerea sa o vedem si pe Camelia Potec concurand la aceesi proba pentru fete. A afisat o forma buna si sper ca va concura cu succes la Europene.

Un comentariu: