miercuri, 24 februarie 2010

Happy... Dragobete :)

Scos parca de la naftalina pentru a combate imprumutata sarbatoare a Sf. Valentin, pe an ce trece Dragobetele, sarbatoarea indragostitilor la romani, a inceput sa castige tot mai mult in popularitate.
Recunosc, in vremea copilariei mele nu am auzit de aceasta sarbatoare; poate pentru ca eram de la oras, unde mai putina lume pastra datinile din lumea satului. Si apoi nimic nu intrecea Martisorul, Babele si Mucenicii, pe care ii mancam si despre care mai putin vorbeam, ca deh, era o sarbatoare religioasa si nu trebuia prea mult pomenita in perioada comunista.
Asa ca pana una-alta, n-am facut ceva cu totul special azi, de Dragobete; ne-am bucurat ca exista, am povestit cu prietenii si colegii la birou despre primii fiori ai dragostei sau despre primul sarut :o. Caci sa nu uitam cum se zice "Dragobete saruta fetele!"
Sa ne bucuram de aceasta sarbatoare a noastra, a romanilor si sa nu o lasam sa ne fie iar luata de tavalugul timpului sau al vremurilor.

Un comentariu:

  1. Traiasca Dragobete! Dragostea triumfa si toti oamenii îndragostiti sunt mai buni...
    'Cause lovers live a little longer, baby
    You and me, we got a chance to live twice
    Lovers live a little longer, ain't that nice
    Lovers live a little longer, baby
    What a feeling when I hold you tight
    Lovers live a little longer, yeah

    RăspundețiȘtergere