miercuri, 3 februarie 2010

ce ai in geanta?

Leapsa primita de la Carmen, careia ii raspund tot intr-o noapte fara somn.
Imi plac gentile sport, incapatoare, desi nu exagerez cu continutul. Mi-ar fi placut o geanta ca a lui Michelle Pfeiffer in "One fine day"; functiona ca o trusa de salvare din cele mai neasteptate si dificile situatii. Aia era intr-adevar o geanta in care gaseai orice! Eu n-am ajuns la o asemenea performanta, dar am lucruri care nu-mi lipsesc din nicio geanta - portofelul, agenda, telefonul mobil, perechea de ochelari de rezerva, iPod-ul si doua memory stick-uri. Desigur, cheile de acasa si ale masinii isi gasesc loc de cele mai multe ori tot in buzunarele gentii. De cele mai multe ori un ruj sau un strugurel, mai mult pentru confortul psihic, pentru ca rar imi amintesc ca le am si le mai si folosesc :) Cel mai mare stres - sa nu uit geanta pe undeva.

Un comentariu:

  1. Simpatic! Asa este însa în general. Avem multe lucruri în posete, care cum spui tu, sunt doar ajutor moral :-)

    RăspundețiȘtergere