vineri, 18 octombrie 2013

suflet rebel - la malul marii

Ne-am trezit intr-o dimineata de duminica la Brugge cu gandul de-a ne petrece o zi la Marea Nordului. Fara niciun gand fara niciun plan, ne-am cumparat sandvisuri si bere si ne-am luat bilet la tenul care face legatura intre Brugge si Zeebrugge Strand. Am ajuns mai repede la peron si ne-am asezat pe banca sa asteptam trenul. Cristi si-a scos BlackBerryul din buzunar, iar eu am scotocit dupa aparatul foto sa surprind impostaza nostima in care stateam unul langa altul pe banca. Si cand sa fac poza... teroare! "No memory card" Uitasem cardul de memorie in laptopul din camera. Mai erau 12 minute pana la plecarea tenului si am luat-o la goana spre hotel, caci altfel n-as fi plecat la drum. Fiind duminica, trenurile spre Zeebrugge sunt ceva mai rare, asa ca am fi irosit timp pretios. Cursa nebuna s-a incheiat cand am revenit pe peron, cu doua minute inainte de plecarea trenului.

Am fost surprinsi sa vedem ca micuta gara de pe plaja este cu adevarat la plaja si chiar langa terminalul portului de persoane si de marfuri. La Zebrugge ajung printre altele si navele de pasageri din Hull, cu turisti din Anglia. Ne-am plimbat pe faleza amenajata la granita dintre port si plaja turistica, ne-am bucurat de soare, de mare, apoi de o plimbare de cateva ore pe plaja, inclusiv in zona de rezervatie, unde de altfel am si facut un mic picnic la pranz, printre dune si ierburi inalte. Ba chiar la un moment dat am simtit nevoia sa ne descaltam, sa simtim nisipul mangaindu-ne talpile. Am cules scoici, ne-am minunat la urmele refluxului si ne-am amuzat de jocul pescarusilor, al cainilor scosi la plimbare, de joaca in nisip a copiilor. O zi perfecta, in care orice gand a fost dat uitarii, gonit de briza marii, iar soarele s-a jucat non-stop pe fetele noastre, imprumutandu-ne pentru inca o vreme culorile verii. Rareori mi-a fost dat sa traiesc atat de acut prezentul.



In memoria acelei zile perfecte, am scos si eu din cutiuta cu amintiri o melodie cantata superb de Robert Plant - "Sea of Love":



Weekend placut!

4 comentarii:

  1. ce zi minunata ati petrecut! oooo... si ce melodie superba ai ales pentru azi! wow... mai mult romantism este greu sa mai fie creat! Cat de gingas suna aici vocea celui ce avea sa fie leaderul formatiei hardrock Led Zeppelin! superba amintire!
    un start bun în weekend! pupici ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O zi de neuitat, intr-adevar! Robert Plant dupa Led Zeppelin, intr-un proiect al sau de suflet - The Honeydrippers, asa cum mai putin suntem obisnuiti sa-l auzim :) romantic :))
      Va pupam si noi, Carmen draga! Un weekend frumos si tie, cu multe clipe memorabile!

      Ștergere