marți, 22 ianuarie 2013

inapoi in timp

Nu credeam in ruptul capului in calatoriile temporale, insa trebuie sa admit ca am trait-o si pe asta. Craciunul a mai venit inca o data pentru mine ieri, caci Posta Romana a reusit sa ma trimita inapoi in timp, livrandu-mi dupa o luna si o saptamana felicitarea de Craciun a prietenilor nostri din Germania. Intrarea in tunelul timpului a avut loc pe 12.12.12, cand Carmen a pus la posta in Germania felicitarea pentru noi. Ce s-o fi intamplat de atunci si pana in 21.01.13 cand felicitarea a ajuns in cutia noastra, mi-e greu sa-mi imaginez. Ceea ce stiu sigur insa este ca nici ei nu au primit la timp (iata ce notiune relativa!) felicitarea noastra trimisa in aceeasi saptamana din decembrie. Carmen, aici poti vedea cum arata felicitarea pe care v-am "mesterit-o" si pe care am pus-o la posta inainte cu 10 zile de Craciun!

Am trait deci inca o data emotia sosirii Craciunului si m-am bucurat de urarile prietenilor nostri in fata unui ceai de rooibos si a unei felii de Stollen (un fel de cozonac nemtesc), ascultand o melodie de Craciun pe care am tot fredonat-o de sarbatori.


Pentru aceasta experienta inedita nu pot decat sa multumesc Postei Romane, care poate face posibile astfel de minuni!

5 comentarii:

  1. hai ca asta chiar e buna! :))))) Posta germana nu ne-a facut surpriza, felicitarea de la voi tot nu am primit-o... Poate ca nici n-a parasit granitele :-o
    Draguta postare ;) Mi-a placut si videoclipul... spiritul Craciunului adus de melodie se impleteste perfect cu atmosfera hibernala din orasul meu - acum avem zapada si temperaturi de -5/-8 grade - de Craciun a fost... primavara :)) Deci, o potrivire cum nu se poate mai haioasa :-D
    Va pupam si merg sa vad ce as putea poaaaaate sa primesc datorita serviciilor Postei Române :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai acum ce mai putem sa facem decat sa ne amuzam :) nici eu nu cred ca felicitarea pe care v-am trimis-o a plecat din Romania :( sau poate a intrat in tunelul timpului si o sa va amintiti de Craciun de Sf Valentin sau... mai rau... de Pasti :))) la noi a fost neobisnuit de cald zilele acestea, dar in weekend se reintoarce iarna.
      va pup cu drag!

      Ștergere
  2. Poate mai face doua minuni, desii nu mai am sperante! Doua ciocolate trimise înainte de Mos Nicolae care nu au ajuns nici acum la destinatari! Da Doamne! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnine draga, nu stiu ce minuni mai putem astepta de la Posta Romana, dar cel mai bine zic si eu "Da Doamne sa ajunga la destinatie si ciocolatele trimise de Minnie si sa nu le fi mancat altcineva!"

      Ștergere
  3. Totul e bine cind se termina cu bine! :))
    O zi frumoasa, Alina!

    RăspundețiȘtergere