marți, 23 octombrie 2012

baby boom

Ei bine da, la Coco si Cocheta in colivie are loc un adevarat baby boom. N-a trecut bine luna de cand i-am separat pe cei patru pui magnifici de asta-vara (in frunte cu Aurel) de parintii lor...




...ca o noua serie de oua (patru la numar) au fost constiincios depuse de Cocheta in cuib. Pe cei patru pui sanatosi i-am luat cu noi la Bucuresti, unde s-au dezlantuit mai rau decat Kevin din "Home Alone" 1, 2 si 3 la un loc. Complet scapati de sub controlul parintilor! Scandal si nebunie non-stop! Dar sambata scap si eu de ei, caci ii duc la nepotii si verisorii lor de la Galati; vad ei cum ii impart pe-acolo.

N-o sa ne bucuram insa prea mult de liniste, pentru ca de trei zile avem din nou pui in cuibul Cochetilor - primul si-a facut simtita prezenta cu un piuit puternic care m-a surprins exact cand spalam vasele, iar azi a iesit din ou si al doilea. Si cred ca pana pleaca Maria inapoi la scoala vor fi toti iesiti din oua.

Puiul beteag, botezat initial Micky de Maria, apoi rebotezat Henry a ramas in colivia parintilor. Se descurca binisor in conditiile in care mama nu-l tolereaza de niciun fel in preajma cuibului. Tatal lui il mai consoleaza din cand in cand, dar in cea mai mare parte a timpului e mai mult singurel; mananca, se joaca si ciripeste foarte frumos, ca si cum ar vrea sa-si induplece parintii. Legea naturii insa e una necrutatoare; atentia parintilor este exclusiv indreptata catre cei mai mici, iar el va trebui sa se multumeasca cu cat primeste.

Daca inca nu stiti ce cadou sa le faceti celor dragi de Craciun, am eu o idee! :)

7 comentarii:

  1. :))) sunteti din nou bunici? :)) Va trebui sa deschizi un registru de nasteri, langa colivia lui Coco si Cocheta! ca în curând o sa va incurcati in nume :))
    pupici si imbratisari, motani, fârtati si cocheti :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaaaaa! Ne umple Cocheta de nepoti :)))) Eu sper sa se mai potoleasca la un moment dat din ouat, ca deja e cam mult chiar si pentru firea mea rabdatoare. De registru nu-i nevoie, ca deja ii stim pe-de-rost pe fiecare :) si cu bune si cu rele. Poate doar de inspiratie pentru Maria cand ii boteaza.
      Va pupam si noi cu mult drag! xo xo xo

      Ștergere
  2. Ce frumosi sunt! Pacat ca esti asa departe...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De frumosi sunt tare frumosi si crescuti cu multa responsabilitate de parintii lor. Mai rar asa parinti buni ca amorezii nostri! Am avea ce invata de la ei!
      Si Ninu zicea ca e pacat ca suntem departe, ca ar fi luat si el din pui. Asta e! Le-om gasi noi stapani buni si celor din noua serie. Pana la Craciun vor fi deja marisori.

      Ștergere
  3. Avem si noi idei :-)).........

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))))) Pai da, mi-ar fi placut sa am si eu o Cocheta prin preajma !

    RăspundețiȘtergere