luni, 31 octombrie 2011

clipa de muzica



Pentru cei care astazi sarbatoresc Halloween: "Trick or treat?" si "Happy Halloween!"

Pentru cei care sunt doar putin nostalgici dupa mangaierea tandra a soarelui de vara, dar gasesc in ei suficiente resurse pentru a se bucura de culorile toamnei si de mirosurile imbietoare ale placintei cu dovleac, le dedic versurile unei melodii care mi-a inseninat multe zile in copilarie.

Saptamana


Luni, aprodul saptamanii
striga de-i pleznesc plamanii,
marti isi cere-ntr-una scuze
pentru semnele confuze.


Din butoiul fara cercuri
cade-n lume blanda miercuri,
joi sta singur cuc pe scara
trei nu vin, alti trei plecara.


Saptamana dintr-odata 
da ocol prin lumea toata,
timpul zboara dar masoara
ce se-ntampla zilnic pe pamant.


Veche precupeata vineri
vinde visuri celor tineri,
sambata abia mai are timp sa mearga la culcare.


La duminica-n vitrine
Saptamana care vine...

Cum melodia in cauza este o raritate chiar si pe internet, va las sa vi-l imaginati sau sa vi-l amintiti pe Mircea Baniciu cantand-o.

O saptamana frumoasa tuturor!

3 comentarii:

  1. He,he,he de cand nu am mai auzit melodia asta...

    RăspundețiȘtergere
  2. la 18 ani am fost îndragostita de Baniciu! :) faina clipa de muzica!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lumi: ma bucur ca ti-ai amintit de ea

    @Carmen: si eu eram topita dupa Baniciu!!! ma bucur ca ti-a placut clipa mea de muzica; recunosc ca eu am prelungit-o ascultandu-i albumele :))) pupici si voua tuturor!

    RăspundețiȘtergere