duminică, 5 iunie 2011

cum arata?

Poate ca macar in gluma v-ati intrebat cum arata "cutiuta mea cu amintiri"? Am primit-o in copilarie si mi se parea cea mai frumoasa cutiuta din lume. O am de la bunica si a ramas goala dupa ce am consumat ciocolata din interior. Pe vremea aceea nu era prea usor sa gasesti ciocolata, asa ca era sarbatoare cand primeam asa ceva :) De cutiuta nu m-am putut desparti, iar bunica m-a sfatuit sa pastrez in ea lucrurile care-mi plac, ca amintiri.



In seara asta voi scoate din cutiuta cu amintiri o melodie de care m-am indragostit in copilarie. De filmul in care a fost cantata nu-mi amintesc prea multe, dar imi amintesc ca am fredonat zile intregi refrenul, ca sa nu cumva sa-l uit, ca si numele cantaretei :)

4 comentarii:

  1. Sărut mâna Alina !
    Stii ce m-a uimit de la prima vedere ? Cât de bine arată cutia cu amintiri . Asta denotă foarte multă grijă şi faptul că ai îndrăgit-o tare .
    Mi-a plăcut mult melodia , muzica veche mă vrăjeşte de fiecare dată şi îmi place , poţi deduce şi după melodiile pe care le am ca fundal în blog.

    Nu ştiu filmul însă dacă are acelaşi romantism cu siguranţă este bun .

    O seară senină îţi doresc !

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa cutia ta, si eu am avut una dar mai incapatoare :)) ca eu aveam multe zdrancanele de depozitat :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Alina, dar ce frumos arata cutiuta ta, se vede ca ai grija de ea. Bravo tie!

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) eu cântam melodia, stiam textul... ce nostalgie! La plus belle pour aller danser... excelenta amintire a iesit din cutia ta cu minuni!

    RăspundețiȘtergere