luni, 20 iunie 2011

o plimbare prin gradina

La inceput de saptamana va ofer o plimbare prin gradina parintilor mei. La ei ne petrecem fiecare sfarsit de saptamana, departe de agitatia, aglomeratia si betoanele din cartierul nostru. Incet-incet am devenit si noi gradinari incepatori si chiar am inceput de jos, de la sapa :)) Iar gradina ne rasplateste de fiecare data eforturile cu rod bogat.



Va doresc tuturor o saptamana frumoasa si... rodnica!

P.S. In ultima vreme constat ca a devenit imposibil sa incarc videoclipuri pe blog direct de pe calculator, indiferent ce browser folosesc. Primesc un mesaj de eroare care ma trimite la centrul lor de asistenta cu un numar ID. Am observat o multime de plangeri pe internet in acest sens, dar nici un raspuns de la Google :( Fortata de imprejurari, incarc clipurile pe YouTube si astfel ajung sa pierd timp si sa ma trezesc ca melodiile din fundalul clipului cunt cenzurate pentru drepturile de autor :(( Voi cum procedati cand vi se intampla asa ceva? Incep sa ma gandesc serios sa schimb platforma pe care-mi tin blogul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu