duminică, 6 iunie 2010

marketing ieftin...

...si deloc convingator al celor de la Diverta.

Intr-o pauza de pranz de la servici, am intrat zilele trecute intr-unul din magazinele lor mari, in cautare de carti, filme bune si... putina relaxare. Am oprit la standul de DVD-uri si am gasit bucuroasa filmul pe care il cautam - un alt film din cele care se lanseaza direct pe DVD. N-am stiut daca sa ma bucur sau nu ca era la oferta... Pentru film adica, pentru ca nu e un film vechi si nici unul slab, dar nu e un blockbuster.

Si mi-am zis ca am noroc sa-l pot cumpara la aceasta minunata oferta - 50% reducere!

Ei bine, ajunsa inapoi la birou dau sa ma laud cu achizitia facuta si incep sa desfac ambalajul, cand imi atrage atentia eticheta de pret lipita peste o alta eticheta, atat de veche incat afisa pretul si in lei vechi si in lei noi, dar ... surpriza! Pretul era acelasi pe care l-am platit cu oferta :(

Filmul acesta nu cred ca este unul care sa fie cumparat doar pentru ca scrie pe eticheta ca e la jumatate de pret. Citeam tot saptamana trecuta prin ziare ca este posibil ca Diverta sa declare insolventa. Astfel de "strategii" de marketing nu-i vor salva insa.

Pana la urma m-am bucurat doar ca am gasit acest DVD; o sa va spun saptamana viitoare daca m-am bucurat si de film :)

4 comentarii:

  1. Incredibil!!! In locul tau ma duceam inapoi si le dadeam cu el in cap...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a trecut prin cap, dar am hotarat pana la urma sa ma bucur de film, pentru ca l-as fi cumparat indiferent de pret :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Problema este ca ei ca firma , beneficiaza de o scutire de impozit, declarând ca au ieftinit produsele. Deci ei fura de la STAT; tu platei oricât...dar diferenta de pret o suporta toti contribuabilii, nu numai tu. Asa ceva se pedepseste grav în occident! Mari MAGARI!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-i de mirare ca sunt in dificultate acum! Pare ca strategiile astea ale lor nu au ramas fara urmari.

    RăspundețiȘtergere