duminică, 13 iunie 2010

alt mod de relaxare

Ne intrebam sambata seara ce mai poate incinge atmosfera deja insuportabila din Bucurestiul care se sufoca ziua la 36-37 de grade la umbra si pare sa nu reuseasca sa se racoreasca noaptea la 24-27 de grade... Ei bine, sambata seara Elton John a oferit bucurestenilor un spectacol incendiar.
Noi fetele, trei generatii, am plecat la spectacol insotite de tanarul nostru prieten, Victor. Si a meritat sa infruntam caldura salbatica pentru cateva ore de muzica buna. O voce care nu se lasa rapusa de trecerea anilor, desi poate nu mai e la fel de fresh ca alta data, talentul unic de pianist, compozitor si orchestrator si profesionalismul care atinge perfectiunea sunt tot atatea motive pentru care Elton John a fermecat si va continua sa farmece generatii intregi.
Mi-am amintit cu placere de "Sacrifice", "Daniel", "Crocodile Rock", "Sorry...", "Rocket Man", "Candle in the Wind" si am plecat acasa fredonand melodia care cred ca este in acord cu starea mea de spirit in ultima vreme "I'm Still Standing". Ye, ye, ye!





2 comentarii: