luni, 17 mai 2010

ceva e in neregula cu ziua de luni...

Sigur s-a intamplat din cauza ca e luni :) In dupa-amiaza asta am trait pentru o ora senzatia ca Independence Day avea un sambure de adevar. O lumina stranie s-a abatut asupra Bucurestiului si ne-am trezit acoperiti de un nor mare si negru, care se tot largea...






Mi-am luat repede telefonul si am iesit pe terasa cladirii noastre de birouri sa pozez fenomenul, caci eram sigura ca nu voi mai vedea prea curand asa ceva! Foarte repede norul a devenit din ce in ce mai negru. Nu ne asteptam la nimic bun, iar lumina era cu totul speciala, ca intr-un film SF.







Nimic rau nu s-a intamplat insa; am plecat spre casa pe o ploaie mocaneasca. Iar acum e soare!
Si maine e marti... 3 ceasuri rele! Sper sa treaca pe langa mine ;)

3 comentarii:

  1. :)) pai luni nici iarba nu creste!
    Bune poze! super Handy!

    RăspundețiȘtergere
  2. Heeei, a disparut ceainicul dar a aparut o tipa misto! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc! fain telefonul, intr-adevar! un Nokia facut pentru aplicatii multimedia, cu o camera decenta de 3,2mp; multe din clipurile de pe blog sunt filmate cu el :) nu mai e ala pe care-l aveam asta-vara...
    iar de vechea poza cu mine ma cam saturasem si eu; un ceainic mi-a tinut locul pana am gasit ceva cu care sa nu-mi fie rusine :)

    RăspundețiȘtergere