sâmbătă, 27 iunie 2009

I'm Starting with the Man in the Mirror

I'm Gonna Make A Change,
For Once In My Life
It's Gonna Feel Real Good,
Gonna Make A Difference
Gonna Make It Right . . .

Poate ca venise timpul pentru Michael sa mai faca o schimbare, simtea nevoia sa o faca, poate pentru ultima oara. Poate pentru a se desparti in termeni buni, pozitivi, de publicul care l-a adorat toata copilaria, adolescenta, tineretea... Si-o datora siesi in primul rand, apoi celor care s-au lasat otraviti de publicitatea negativa pe care i-a facut-o presa in ultimii ani.
I am tired of this devil
I am tired of this stuff
I am tired of this business
Sew when the
Going gets rough


si desi afirma in acelasi cantec (Black or White):
Im not going to spend
My life being a color

in realitate lucrurile n-au stat chiar asa. Poate pentru ca isi dorea mereu o schimbare?

Mi-am petrecut copilaria si adolescenta fredonandu-i melodiile, mai apoi regretand conul de umbra in care a alunecat treptat acest geniu. Intrebandu-ma, de ce?
When you're down and out
There seems no hope at all
But if you just believe

E pacat ca in loc de mult asteptata schimbare a trebuit sa se intample trecerea in nefiinta pentru a ne reaminti de talentul sau extraordinar. Dincolo de toate lucrurile rele despre care ne obisnuisem sa se scrie in ultima vreme...geniul nu-i poate fi tagaduit.
Love Is Strong
It Only Cares For
Joyful Giving
If We Try
We Shall See
In This Bliss
We Cannot Feel
Fear Or Dread
We Stop Existing And
Start Living

There's no way we can fall
Legendele nu pier niciodata.

2 comentarii:

  1. Appreaciate for the work you have done into the post, this helps clear up some questions I had.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi! Thanks for your nice words. That's how I feel about what happened. I'm happy if my perspective helped you clear up some of your questions.

    RăspundețiȘtergere