vineri, 14 mai 2010

ora de culoare

Ziua de vineri nu a fost niciodata relaxanta la mine la birou; se "revarsa" spre noi tot ce a fost tinut la "dospit" prin alte departamente in cursul saptamanii. Si, culmea, totul se preda la noi vineri, iar luni colegii mei din alte departamente pot spune linistiti "Este la Alina de saptamana trecuta" :(
Nici azi nu a fost mai diferit, dar am hotarat sa rezist stresului si iata ce m-a ajutat - o pauza de o ora la pranz in care am evadat intr-o lume plina de culoare - Expozitia de Pictura Taraneasca Chineza de la Muzeul Taranului Roman. Am luat-o pe Stef, colega mea, cu mine si ne-am intors dupa o ora mult mai relaxate si mai energizate pentru valurile de stres ce ne asteptau.



Ne-au impresionat bujorii din vasele asezate langa tablouri. N-am putut sa-i pozez, dar m-am bucurat sa gasesc acasa bujorul pe care mama l-a cules din gradina noastra.



Va recomand sa vizitati aceasta expozitie: mica, cocheta, vesela si plina de culoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu