marți, 18 martie 2014

meloman pentru o zi

Nu stiu cand a trecut  saptamana! Nu mai simt timpul; se strecoara tacut pe langa mine si ma pacaleste din nou. Dar astazi ma simt victorioasa, caci ea, muzica si prietenii mei melomani imi amintesc ca a mai trecut o saptamana. Ii fac astfel in ciuda dusmanului meu tacut, caci pot sarbatori pe ritmuri reggae mica mea victorie impotriva lui cu cateva clipe de muzica buna, cu gandul la vara, la valuri, la soare, la un timp care sa-mi apartina.

Mai multa muzica buna la Sorin.








2 comentarii:

  1. M-au insotit melodiile lui Mishka in timp ce calcam rufe. Au fost o companie placuta! Imi place foarte mult timbrul vocii lui!
    Multumesc pentru alegere, Alina! :)

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce linistitoare e muzica lui.
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere