vineri, 2 noiembrie 2012

suflet rebel - 40

Astazi voi intra cu curaj intr-o zona de rock de interferenta intre stiluri. La fel ca pe cei de la Linkin Park, am ajuns sa-i indragesc pe protagonistii episodului de astazi ai telenovelei rock ascultandu-i intamplator. Si pentru ca mi-a placut ce-am auzit, am vrut sa ascult mai mult. Originari din L.A., membrii trupei au inceput sa cante inca de pe bancile liceului, dar au cunoscut succesul ceva mai tarziu pentru ca linia melodica a trupei isi trage seva din rockul punk si psihedelic.

Trebuie sa marturisesc ca-mi plac cei de la Red Hot Chilli Peppers si lor trebuie sa le multumesc ca in perioadele nebunesti de la stres de la servici, muzica lor imi aprindea motoarele sau ma ajuta sa trec peste clipele grele, in care imi venea sa urlu. Altfel imi place sa-i ascult cand sunt la volan, imaginandu-mi ca evadez spre locuri noi :) Toti meritam din cand in cand o clipa de nebunie, nu? :)

Marcati de lupta cu drogurile pe care unii au pierdut-o, iar altii au castigat-o, formatia a reusit performanta de a vinde 80 de milioane de albume in toata lumea si de a fi inclusa anul acesta in Rock and Roll Hall of Fame.

















Weekend placut!

4 comentarii:

  1. Multumesc pentru vizita!
    Week-end placut Alina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulumesc si eu ca ai vizitat un suflet rebel, Melly! Toate cele bune!

      Ștergere
  2. Nu am fost un adevarat fan al lor dar acum încep sa îmi placa! Sa fie oare valabila chestia cu ..... de la o varsata dai în mintea copiilor? :)))
    very happy weekend my dear!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Minnie! Sincer, nu ma asteptam sa primesc comment-uri la acest episod, asa ca m-ai luat prin surprindere. O surpriza placuta sa aflu ca-ti plac cei de la RHCP! Sincer si eu ma intreb cata vreme o sa-mi mai placa rockerii nebuni si rebeli :) Deja copilul meu adolescent se uita ciudat la mine - "Mom, are you for real?" Asa ca hai sa uitam de chestia cu varsta! E asa un cliseu! Weekend placut si tie!

      Ștergere