miercuri, 8 februarie 2012

cand timpul se da peste cap

Un weekend de gheata, un inceput de saptamana cu ninsoare si viscol, demisie de guvern, ger naprasnic, viscol care te trezeste in puterea noptii cu suierul taios, cursuri intrerupte la scoala, fara telefon si internet, nu-i de mirare ca timpul s-a dat peste cap. Dovada suprema am primit-o o data cu avertizarea de cod portocaliu prezentat luni dimineata la TVR. Nici iarna nu mai e cum o stiam, dar pare-se ca si fusurile orare au suferit modificari importante.



Si poate n-as fi bagat de seama aceasta sfidare temporala daca in aceeasi dimineata, foarte devreme, n-as fi trait aventura drumului pana la aeroport - sotul meu trebuia sa plece la... Geneva.

Intrebarea care ma bantuie acum este - am ramas atat de mult in urma elvetienilor sau de fapt le-am luat-o inainte? :)))

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Au nimerit-o rau de tot! Dar probabil putini si-au dat seama :) Eu ma intrebam de ce tocmai Geneva si abia apoi am studiat mai atent ora afisata :)))

      Ștergere