miercuri, 5 februarie 2014

Wordless Wednesday - stelutele iernii




Carmen ne invita la "Miercurea fara cuvinte".

21 de comentarii:

  1. Minunate cristale de gheaţă! Tare frumos sunt surprinse.
    O zi frmoasă, dragă Alina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Alex! Chiar am fost norocoasa sa le vad si sa le pot fotografia, desi nu am avut apratul performant la mine. O zi frumoasa si tie!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Ei, se putea si mai bine, dar n-am avut apratul mai performant la-ndemana. Asta e, am fost fericita ca le-am putut surprinde chiar si asa. Toate cele bune!

      Ștergere
  3. Wow! Le-ai fotografiat sub microscop? LOL
    pupici Alina.... sa vina primavaraaaaaaaaaaa :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa pare, dar nu, ca nu am avut un zoom performant la aparatul cu care le-am fotografiat, ca altfel aratau si mai impresionant. Te pup. Minnie si visez si eu la primavara!

      Ștergere
  4. Să ai o zi frumoasă și liniștită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Liviu! La fel va doresc si voua!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. cristale de gheata "crescute" in conditii ideale din picaturile de apa. rareori pot fi observate. o zi frumoasa sa ai!

      Ștergere
  6. inde ai gasit minunatiile astea?! wow!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe caroseria masinii :) in primele zile de zapada. pret de cateva minute am simtit ca ninge "altfel" si cand m-am uitat mai atent, le-am observat si din fericire am si reusit sa le fotografiez.

      Ștergere
  7. Ce frumos le-ai surprins!:))
    Pup, Alina!

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Asa e natura, geniala! Trebuie noi doar sa fim pe faza sa-i observam minunile :) Toate cele bune, Andra!

      Ștergere
  9. Arata ca si cum le-ai fotografiat cu un aparat profesional, superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Mihaela! Ma bucur ca-ti plac.
      Mi-as fi dorit sa am celalat aparat, cu zoom mai bun si care face poze macro foarte reusite, dar e la fiica-mea, ca are nevoie de el la proiectele media de la scoala. O zi frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  10. Ce frumos le-ai surprins!

    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere