duminică, 18 noiembrie 2012

in cutiuta cu amintiri




Often I think this sad, old worldIs whistling in the darkJust like a child, who, late from schoolWalks bravely home through the parkTo keep their spirits soaringAnd keep the night at bayNeither quite knowing which way they are goingThey sing the shadows away
Often I think my poor, old heartHas given up for goodAnd then I see a brave new faceI glimpse some new neighborhoodSo walk me back home, my darlingTell me dreams really come trueWhistling, whistling, here in the dark with youWhistling, whistling, here in the dark with you

10 comentarii:

  1. O melodie superba, iar Julie, una din preferatele mele! Mi-a încantat copilaria cu Mary Poppins, The sound of music...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca si tu ai amintiri asa frumoase cu ea! Un rol deosebit al lui Julie Andrews in "Darling Lili", asa cum n-am mai vazut-o.
      Si eu am iubit-o din copilarie, cand mi-a intrat in suflet odata cu Marry Poppins si The Sound of Music.

      Ștergere
  2. superba piesa! Julie Andrews- zâna copilariei mele, are o voce unica, o dictie perecta, o caldura si sensibilitate de exceptie in interpretare! cat de fericita a fost copilaria mea privin filmele ei muzicale :) La 1 octombrie a implinit 78de ani... sper sa fie sanatoasa si inconjurata de dragoste, pentru ca ceea ce a facut ea pentru generatiile de copii si nu numai, este de nepretuit!
    o duminica minunata, draga mea! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Carmen draga! Si pentru mine a fost ca o zana buna in copilarie! O prezenta minunata, deosebit de talentata si de carismatica. Pupici si vouaaa!

      Ștergere
  3. LA MULTI ANI! sanatate, fericire si numai bucurii! pupici si îmbratisari virtuale - dar numai pentru 5 zile... ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Carmen! M-ai facut sa ma simt cu adevarat speciala, asa cum numai prietenii buni stiu sa o faca! Va pup si abia astept sa ne vedem!

      Ștergere
  4. La mulți ani frumoși, Alina! Fericire și împliniri!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani, multa sanatate si fericire iti doresc!

    RăspundețiȘtergere