vineri, 18 mai 2012

suflet rebel - 30

Iata ca a venit si randul lor, al marilor mei favoriti pe vremea cand purtam uniforma de liceean, cu ecuson si cu bentita obligatorii :) Doamne, ce le mai ascultam discurile! Cate acuri de pick-up s-au tocit pe randurile fine ale vinilului! Clujenii de la Compact au facut istorie in anii '80, anii cei mai duri ai dictaturii comuniste si au continuat sa aiba succes si dupa aceea. Nici plecarile unor membrii ai trupei, nici impartirea ei in Compact B si Compact C sau tragedii ca moartea lui Teo Peter nu i-au impiedicat sa cante. Totusi, pentru mine, cele mai frumoase amintiri legate de Compact sunt cele ale tineretii lor si ale adolescentei mele. De-aceea nu cred ca e nevoie de mai multe cuvinte; voi lasa muzica sa spuna mai multe. Si pentru ca mi-e greu s-aleg doar cateva melodii din repertoriul lor, am ales o colectie cu cele pe care le-am fredonat cel mai mult:















Weekend placut!

4 comentarii:

  1. Weekend placut si tie, Alina !
    Sper sa fie si mai cald si vreme mai buna ca a fost o saptamana groaznica :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Ninule! La noi a plouat tot timpul si inca mai ploua si nu se anunta prea mult soare nici zilele urmatoare :(

      Ștergere
  2. Ce amintiri frumoase! Exact albumul din prima poză îl aveam şi eu şi ce-l mai ascultam... Învăţasem toate melodiile, pe care le fredonam în drum spre şcoală. Şi Iris, Holograf, Sfinx...
    Mulţumesc defrumoasa aducere aminte!
    Un sfârşit de săptămână cât mai frumos, Alina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere, Alex! Multumesc si eu pentru urari! Mi-am declarat weekendul internet free, de-aceea raspund cu-asa intarziere. O saptamana frumoasa iti doresc!

      Ștergere