marți, 22 mai 2012

clopoteii de... cutremur?

Am primit cadou, acum multi ani, de la o prietena draga niste clopotei de vant. Prietena mea este pasionata de feng-shui si i-am urmat sfatul, am atarnat clopoteii in sufragerie, acolo unde speram eu sa contribuie la echilibrarea energiilor. Cum in sufragerie nu avem sursa de vant, ma bazez pe faptul ca fiind amplasati in centrul camerei, invariabil sunt atinsi discret de cei care trec spre canapea (desigur, fara sa dea cu capul in ei :)).



Ei bine, de azi-noapte pe la 3:15 mi-am dat seama ca le-am subestimat puterea si ca va trebui sa-i redenumesc clopotei de... cutremur. M-am trezit in clinchetul lor cristalin si am stat cam un minut sa ma dumiresc daca visez sau nu, apoi mi-a trecut prin cap ca s-o fi trezit copilul si o fi cautat ceva prin sufragerie (foarte putin probabil). Cand insa mi-am dat seama ca sunetul lor nu se mai opreste, am inceput sa ma simt ca-n filmul acela "Poltegeist"-  sau mai rau "Activitate paranormala" - si sa ma gandesc ca vreun spirit nelinistit isi face de cap in sufrageria mea. Mi-am adunat toate resursele de curaj si m-am dus pe intuneric spre sufragerie unde am aprins brusc lumina si am constatat ca lustra se balansa ca un leagan tragand clopoteii dupa ea. Am stat asa cateva secunde, privindu-i si i-am spus sotului meu oarecum usurata - "A fost cutremur!". Unul mic mi-am spus, din moment ce nu l-am simtit, dar odata ajunsa in asternut am mai spus: "Ar fi groaznic sa se intample unul mai puternic noaptea si sa ne trezim (ma rog, cine mai apuca!) cu cele 7 nivele de deasupra noastra in cap". Am adormit greu, dar am reusit sa mai trag un pui de somn pana dimineata.

Cand m-am trezit, am intrat repede pe net ca sa-mi confirm ca nu am innebunit, altfel mai ramanea in picioare doar varianta cu poltergeistul. Si iata ca intr-adevar a fost cutremur, dar nu cu epicentrul in Romania, ci in Bulgaria, undeva langa Sofia, un cutremur de mica adancime, cu magnitudine de 6.1 pe scara Richter.

Deci clopoteii mei de vant vor fi rebotezati :)

4 comentarii:

  1. ooooo! cutremur?! bine ca a fost doar... de-un clinchet de clopotei si nu mai rau!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup, Carmen! De data asta, da! Dar daca tot traim intr-o zona in care nu prea scapam de ele, ne rugam sa se intample ziua, cand simturile ne sunt alerte, ca sa ne putem feri de probleme.

      Ștergere
  2. Foarte ingenioasa inventie :)
    asta cu clopoteii de cutremur, cred ca o sa-mi fac si eu
    ca si eu am orga din asta de vant... tre doar sa o caut :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, Ninule! Eu nici nu banuiam ca sunt buni si la asa ceva :) M-as fi bucurat sa echilibreze in continuare energii si sa le puna pe fuga pe cele rele.

      Ștergere