sâmbătă, 25 decembrie 2010

un inger a vestit

"Si in tinutul acela erau pastori, stand pe camp si facand de straja noaptea imprejurul turmei lor. Si iata, ingerul Domnului a stat langa ei si slava Domnului a stralucit imprejurul lor, si ei s-au infricosat cu frica mare.
Dar ingerul le-a zis: Nu va temeti. Caci, iata, va binevestescvoua bucurie mare, care va fi pentru tot poporul; ca vi S-a nascut azi Mantuitor, Care este Hristos Domnul, in cetatea lui David. Si acesta va fi semnul: Veti gasi un prunc infasat, culcat in iesle.
Si deodata s-a vazut, impreuna cu ingerul, multime de oaste cereasca, laudandu-l pe Dumnezeu si zicand: Slava intru cei de sus lui Dumnezeu, si pe pamant pace, intre oameni bunavoire!"

LUCA 2, 8-14

Sarbatori fericite!

6 comentarii:

  1. Un Craciun fericit, împliniri si sanatate!
    PS: sa ne arati ce a adus Mosul! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim din suflet, Carmen! De indata ce ne tragem sufletul dupa masa bogata de Craciun, revenim cu noutati :)) Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Craciun fericit plin de voioise alaturi de cei dragi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim mult pentru urari, Irina! Craciun fericit si tie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hehe, cu maaaare intarziere iti urez si eu Sarbatori Fericite si un An Nou cat mai bun!!!
    Am vorbit cu Buricatu si vroiam sa ne vedem zilele astea - poti veni? O s-o chemam si pe Anca...
    Eu nu mai am numarul tau - a ramas la fel?

    RăspundețiȘtergere
  6. Oricand bucuroasa sa ma vad cu prietenii dragi! Ma gasesti tot acolo :) Da-mi un semn cand si cum puteti si ne vedem :))))

    RăspundețiȘtergere