sâmbătă, 4 decembrie 2010

stafeta intre bloggeri

Am primit o stafeta de la Carmen:

Cand erati mici

1. Ce raspundeati la întrebarea: ce vrei să te faci când vei fi mare?
Doctorita

2.Care erau desenele animate preferate?
Alba ca Zapada

3.Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce.
Toate erau frumoase; primeam cadouri multe si toata atentia de care aveam nevoie.

Ce jocuri preferate aveati?
Coarda si elasticul, ca se topaia mult :)

Ce va doreati sa faceti neaparat si inca nu ati reusit?
Balet

Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai
Atletismul, dar nu am perseverat suficient si nu au fost conditii, caci ne-am tot mutat dintr-un oras in altul...

Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat
Elvis Presley, Eagles, Beatles, Bonney M... ce inseamna sa ai un frate mai mare :))) Printr-a sasea - a saptea fredonam deja Pink Floyd.

Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae
Un aragaz de jucarie dupa care plangeam de cate ori treceam pe langa vitrina magazinului si prima carte pop-up (da, existau si pe vremea mea) cu "Povestea Porcului" :)))

Dau stafeta mai departe oricui doreste sa o preia...

4 comentarii:

  1. draguuuut! :)) deci doctorita doreai si aragaz de jucarie :D
    Si eu tot carte pop-up am primit (si sunt 6 ani mai mare!) dar nu stiam cum se numeste, eu am spus carte care avea imagini "miscatoare" si în planuri suprapuse :)) Acum am învatat cuvântul nou!
    te pup! Sa preia stafeta "clipe roz" de exemplu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dac-ai sti cat am plans dupa aragazul acela cu butelie! Doctorita, da, pana tarziu am crezut ca asta mi-e chemarea...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai mai plins dupa ceva, dar nu stiu daca-tzi aduci aminte.
    Dupa 'Ancuta', papusa ta preferata, luata prin "substragere", in lipsa prezentei tale de nishte tzigani. Era singura papusa pe care o luai cu tine peste tot, si pe care 'atunci', ma bucurasem ca disparuse.
    Era prea mult pt un "barbat", la 8 - 9 ani, sa joc rolul de parinte "tata" unei papushi ...asha ca m-am bucurat de disparitzia ei :-D ... Atunci... :-) .
    Aragaz cu butelie, avea Bunica; si cizme de defilare, si covoare pt colibele improvizate adhok, sub scara de la pod,si ce nu mai aveam atunci :-D .. de toate aveam.
    Si acum ce avem ?... de toate; papagali, Epurash ... frumos, cel mai frumos Epurash din Sud Estul Europei ; :-D cu lesa si hainutze roshii ;) , .... aaah stiu ce nu avem.. Hamsteri cu freza ;) , dar se rezolva :-D ...va fi o cushca in plus in deplasarile prin tzara, in prtbagajul masinii, ... Ghinion ... !!!

    :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah, Anonimule ;) M-ai lovit in inima! Iata ca si pentru tine papusica aceea a fost memorabila :) Nu o primisem de la Mos Craciun, dar asta nu o facea mai putin pretioasa... Cate nu uitam atunci cand am avut o copilarie plina si fericita!

    RăspundețiȘtergere