joi, 23 decembrie 2010

doua ore de... Craciun vienez

Deja o traditie de cativa ani, orchestrele vieneze sustin concerte in preajma Craciunului pentru bucuresteni si nu numai. Anul acesta am ales sa vedem concertul "Alles Waltzer" al Orchestrei Originale a Balului Operei din Viena dirijata de profesorul Uwe Theimer, a carui cariera impresionanta si abilitati desavarsite l-au clasat printre cei mai buni dirijori ai lumii. Iata de ce m-am grabit sa iau biletele de anul acesta inca de la sfarsitul verii.

Marti, 22 decembrie, ne-am scos din dulap toaletele elegante si am plecat vesele spre Sala Palatului. Frumusetea muzicii si a dansului, repertoriul minunat ne-au mers la suflet. M-am bucurat sa vad sala plina; tineri, batrani, copii... O experienta care trebuie negresit repetata si anul viitor.



Spre degustare, cateva momente din spectacol, inregistrate cu telefonul (care scuza calitatea slaba a clipurilor):










2 comentarii:

  1. Craciun fericit, cu miros de brad, sarmale si cozonaci, cu multa sanatate si veselie si colindatori la ferestre!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos a fost si muzica divina de-a dreptul :)

    RăspundețiȘtergere