miercuri, 23 martie 2016

si totusi... love is in the air


Dupa o pauza luuuuunga - nu, nu de ceai - revin cu fotografiile de miercuri. Insa nu le inscriu in albumul comun al rubricii "miercurea fara cuvinte", pentru ca dupa o pauza asa de lunga, n-as putea tine gandurile nerostite.

Si totusi e primavara, dupa o iarna tipic atipica, ca ultimele ierni, cu cateva reprize razlete de ninsori, dintre care ultima s-a ratacit pe la noi sambata trecuta. Chiar daca sufletul meu nu e sigur, privesc pe fereastra si ma umplu de firescul naturii, pe care nimic n-o poate intoarce din parcursul sau ciclic. Pasarile stiu, pomii stiu, florile la fel... E primavara!


Cartierul meu cenusiu prinde culoare si mai mult decat atat, e plin de viata.



Puterea de regenerare a naturii ne molipseste de speranta si ne insenineaza, in ciuda ploii marunte. Caci e nevoie si de ploaie, ca de lacrimi, pentru aceasta purificare. Inca mai stau prea mult in casa, caci cos de zor; incerc sa prind frumusetea in insectarul timpului si mi-e greu sa renunt oricat de stangace impunsaturile, oricat de neputicioase degetele.

Si-n tot ast timp astept cu emotie vacanta de primavara a copilului si stiu ca daca azi poate mai am indoieli, maine dimineata cand o voi vedea dormind in patul ei, sigur primavara va fi printre noi.



5 comentarii:

  1. Eu am umblat zile la rand prin oras in cautarea primaverii.Am gasit-o si este minunat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! Nimic nu poate sta in calea primaverii :)
      Toate gandurile bune si o primavara frumoasa sa aveti!

      Ștergere
  2. Sunt frumoase gandurile tale rostite!
    Bine ai revenit! O pauza de ceai e mereu binevenita!
    Un weekend superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Suzana! Mi-era dor de-o pauza de ceai cu prietenii virtuali :) O primavara frumoasa iti doresc! Toate cele bune!

      Ștergere
  3. Din punctul meu de vedere nimic nu este mai frumos decat sosirea primaverii.Spun asta pentru ca nu gasesc nimic mai frumos decat revenirea naturii la viata,la sunetul pasarilor.Felicitari ai surprins niste imagini superbe.

    RăspundețiȘtergere