marți, 4 august 2015

clipa de muzica

Sufletul meu plange... Cand eram mici, imparteam impreuna caruciorul si jucariile in curtea bunicilor de la Arad. M-a dansat la majorat si mi-a fost alaturi, ca in copilarie si in adolescenta. Apoi ne-am aruncat, fiecare pe drumul lui, in tumultul vietii.


Insa Dumnezeu a hotarat ca are nevoie de un inger rebel, iar joia trecuta i-am fost alaturi pe ultimul sau drum. Varul meu drag e langa tatal sau si bunicii nostri, iar eu ii dedic astazi "Free Bird".



Aventurile din Delta au fost ultimul cadou pe care ni l-a oferit. Iti multumim, Mircea! Odihneste-te in pace!


2 comentarii:

  1. draga mea, trimit sincere condoleante... Câta tristete! ce gol enorm!...
    ............................................
    Oh, oh, oh, oh, oh
    And this bird you cannot change
    And this bird you cannot change
    Lord knows, I can't change
    Lord help me, I can't change
    Lord I can't change

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, draga mea! Asa este, nu mai putem schimba nimic pe acest ultim drum catre ceruri pe care fiecare il vom face mai devreme sau mai tarziu. Amintirea lui va ramane mereu vie pentru noi.

      Ștergere