miercuri, 22 aprilie 2015

Wordless Wednesday - trece lebada pe ape...



18 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Versurile acestea mi-au venit in gand dupa ce am cusut modelul si m-am gandit cat de bine se potrivesc si ce talent aveau inaintasele noastre care creau aceste motive frumoase ca o poezie...

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc! Este un motiv vechi de Oltenia (Dolj-Romanati) recuperat de pe fragmente textile. Impresionant, nu-i asa? Salutari si tie!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Multumesc, Mihaela! Si mie mi s-a parut frumos ca o poezie :)

      Ștergere
  4. Frumoasele traditii romanesti!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i! Frumoase sunt traditiile noastre; merita sa fie pastrate! O zi frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  5. Frumoasa pasiune ti-ai gasit,O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Ce-i drept, imi ofera foarte multe satisfactii.

      Ștergere
  6. ce lucratura frumoasa, cata migala si talent!
    pupici si imbratisari din Bavaria, pentru toti Motanii si Fârtatii!
    happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Carmen draga! Lebada acesta m-a dus si cu gandul la voi, la Neuschwanstein :) Am fost foarte incantata sa gasesc multe modele cu lebede si in cusaturile noastre traditionale. Acesta este doar unul dintre ele. Va pup cu drag!

      Ștergere
  7. Cata frumusete poate fi in simplitate :) <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! Semnata cu acul de artisti anonimi (tarancutele noastre) care raman in posteritate tocmai prin aceste creatii.

      Ștergere
  8. Ce preocupare frumoasa si ce motiv elegant. Simplu si elegant, nu imi amintesc sa mai fi vazut lebede, dar am vazut ca este din Oltenia. Ce imi place cum ai spus ca este frumos ca o poezie.

    RăspundețiȘtergere
  9. cat de frumos! si cat de interesanta combinatia de culori! Minunat! Ioana

    RăspundețiȘtergere