miercuri, 8 aprilie 2015

Wordless Wednesday - mmmiau




16 comentarii:

  1. ... nu pare prea convinsă ..... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei, asa mai timida la-nceput, apoi a venit repede la mangaiat :) asa o pisicuta mi-ar placea; tare-as mai fi luat-o acasa, dar si ea tare-ar mai fi venit la noi...

      Ștergere
  2. Cred ca ea a luat deja ceaiul !
    Frumos surprinsa !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Da, se pare ca era deja la siesta :) Happy WW!

      Ștergere
  3. Se bucură de căldura și lumina soarelui pisicuța :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi am ajuns sa vanam fiecare raza de soare :) Taote cele bune!

      Ștergere
  4. O zi bună îţi doresc !
    Te invit să faci un scurt "spaţir" prin frumosul târg Alba Iulia.
    Să ai în continuare o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multutam' de invitatie! Te vizitez curand! Numai bine!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Multumesc, Zolty! Sanatate multa si tie! Toate cele bune!

      Ștergere
  6. isi încalzeste mustatile si labutele la soare :) Frumoasa marmorata... dragalasa pisicuta. Când am citit titlul, mi-am imaginat ca ne prezinti vreo prietena de a lui Cody :)))
    va pupam cu drag si dor si trimitem numai gânduri bune, în Saptamâna Mare :-*
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, tare mi-ar fi placut sa am asa o pisicuta. Cody nu se compromite cu astfel de prietenii :)
      Pupici multi back si toate cele bune! Happy WW!

      Ștergere
  7. O frumusete! Se bucura de soare!
    Salutari si urari de bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Credeam ca e pisicuta ta! Am citit comentariile si m-am lamurit ca inca nu ai infiat-o...inca :) Numai bine si mult soare iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sfintele Paște cu sanatate, fericire, pace și liniște sufleteasca! Hristos a înviat!
    Trimitem pupici si îmbratisari ♥

    RăspundețiȘtergere