miercuri, 8 aprilie 2015

Wordless Wednesday - mmmiau




16 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. ei, asa mai timida la-nceput, apoi a venit repede la mangaiat :) asa o pisicuta mi-ar placea; tare-as mai fi luat-o acasa, dar si ea tare-ar mai fi venit la noi...

      Ștergere
  2. Cred ca ea a luat deja ceaiul !
    Frumos surprinsa !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Da, se pare ca era deja la siesta :) Happy WW!

      Ștergere
  3. Se bucură de căldura și lumina soarelui pisicuța :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi am ajuns sa vanam fiecare raza de soare :) Taote cele bune!

      Ștergere
  4. O zi bună îţi doresc !
    Te invit să faci un scurt "spaţir" prin frumosul târg Alba Iulia.
    Să ai în continuare o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Multumesc, Zolty! Sanatate multa si tie! Toate cele bune!

      Ștergere
  6. isi încalzeste mustatile si labutele la soare :) Frumoasa marmorata... dragalasa pisicuta. Când am citit titlul, mi-am imaginat ca ne prezinti vreo prietena de a lui Cody :)))
    va pupam cu drag si dor si trimitem numai gânduri bune, în Saptamâna Mare :-*
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, tare mi-ar fi placut sa am asa o pisicuta. Cody nu se compromite cu astfel de prietenii :)
      Pupici multi back si toate cele bune! Happy WW!

      Ștergere
  7. O frumusete! Se bucura de soare!
    Salutari si urari de bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Credeam ca e pisicuta ta! Am citit comentariile si m-am lamurit ca inca nu ai infiat-o...inca :) Numai bine si mult soare iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sfintele Paște cu sanatate, fericire, pace și liniște sufleteasca! Hristos a înviat!
    Trimitem pupici si îmbratisari ♥

    RăspundețiȘtergere