marți, 14 aprilie 2015

clipa de muzica din saptamana luminata

Hristos a-nviat!

sursa foto

Aseara si astazi am tot ascultat muzica traditionala. Pe pagina maestrului Grigore Lese am descoperit o bijuterie pe care-o pun bine la pastrare:

Plânje Măicuţa la cruce
Pentru Fiul ei cel dulce,
Da nu plânje cum se plânje,
Inima Maicii se frânje.
O, Marie, frumos nume,
Maică Sfântă ajută-ne!
Mai mărită eşti
Decât Soarele
Pentru noi păcătoşii, o Maică, roagă-te!


Intrucat nu sunt sigura ca pot aduce pe blog melodia de pe Trilulilu, ii postez linkul aici.

O, Marie, frumos nume - Grigore Lese
   
 Asculta  mai multe  audio   diverse

O alta corinda a maestrului pentru care insa n-am gasit si interpretarea, zice-asa:
Umbla Maica dupa Fiu'
Tot umbland si intrebandu'
N-ati vazut pe Domnu' Sfantu'
D-apoi poate l-am vazutu'
Da' noi nu l-am cunoscutu'

Astazi ne aflam sub semnul Fratiilor de cruce din Martea Oprita, despre care se spune: „Fraţii de cruce sunt gata să sară în foc şi în apă unul pentru altul. Deviza fârtaților este iubirea până la moarte. Nu se ceartă şi nu se trădează, fie chiar moarte de om; un frate de cruce valorează mai mult decât un frate bun, tainele lor nimănui nu şi le spun.” (Em. Elefterescu, 1924).

Un comentariu:

  1. Adevarat a inviat! Pace si bucurie si numai zile frumoase, alaturi de cei dragi! :-)

    RăspundețiȘtergere