miercuri, 3 decembrie 2014

Wordless Wednesday - vedetele paradei












19 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Asa e! Tare ne-am bucurat sa-i vedem. Foarte cuminti si disciplinati; mi-era teama sa nu se sperie la cata lume era in jurul lor si cautau sa-i mangaie.

      Ștergere
  2. Câta noblete! cata distinctie are acest patruped!
    Happy WW! pupici cu drag si dor
    PS: la noi astazi s-a ridicat ceata si aproape ca a dat soarele... Despre ninsoare?! nici vorba sa vina!...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i, Carmen! Nu poti sa ramai indiferent in fata lor. Noi nici nu mai tinem minte de cand n-am mai vazut soarele... De ieri ninsoarea s-a transformat in ploaie. Happt WW!

      Ștergere
  3. si mie, anul trecut cand am fost la parada, caii si cainii mi-au parut cei mai frumosi
    seara frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Maria! Sunt camarazi fideli si de incredere :) La Londra exista un memorial dedicat animalelor care au murit alaturi de soldati in razboaie. O seara frumoasa!

      Ștergere
  4. Foarte frumoase fotografiile tale!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sara bună !
    Pentru miercurea tăcută de astăzi am pregătit aspecte de la parada de 1 Decembrie din Alba Iulia. Te invit să le vezi.
    Să ai o noapte liniştită şi faină !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Liviu! Vin sa le vad :) O seara frumoasa va doresc!

      Ștergere
  6. Chiar ca vedete... Parcă-mi pare și mai rău ca nu ne-am mobilizat și noi sa venim la București la paradă.
    Numai bine, Alina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost cam frig; poate daca nu era asa de aproape de noi, sa mergem pe jos pana acolo, nu ne-am fi urnit nici noi. In general nu prea ne prinde 1 Decembrie pe-acasa; de data asta conjunctura a fost favorabila. Toate cele bune si voua!

      Ștergere
  7. Pacat ca nu am fost in Bucuresti, dar vad imagini graitoare la tine !
    Sa ai o seara linistita !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-am putut oferi o idee despre cum a fost la parada. Anul acesta am reusit sa ajungem chiar si la Retragerea cu torte. O seara frumoasa!

      Ștergere
  8. superbe fotografii! în special cea în care ai surprins calul din faţă.
    oare oamenilor acestora nu le-o fi fost frig?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Anastasia! Pe calul acela il cheama Stefanica :) ne-a spus jandarmul acela "blindat" care-l calarea. Cred ca le era destul de frig, mai ales ca probabil venisera de dimineata, dar au avut rabdarea sa stea la pozat cu lumea si apoi au intrat in parc unde aveau mai mult loc, sa le poata face poze toti admiratorii. Numai bine iti doresc!

      Ștergere
  9. Daaa, incontestabil! Si mie mi-au placut S-au lasat asteptati dar a meritat! Sunt superbi!
    Numai bine, Alina!

    RăspundețiȘtergere
  10. A fost frumoasă parada militară, chiar dacă vremea a fost cam potrivnică. Lumea a admirat defilarea ostaşilor, caii, tehnica militară. Mie mi-a plăcut zăpada aşezată pe caschetele soldaţilor. Erau mai impozanţi! :-)
    O seară frumoasă, dragă Alina!

    RăspundețiȘtergere