vineri, 20 septembrie 2013

suflet rebel - 56

Ma simt energizata dupa revederea cu colegii de liceu, dupa 25 de ani. Am povestit, am ras ca pe vremuri si am dansat. Desigur, eu ca o rebela, fara fusta, fara tocuri, am dansat de toate, de la El meneaito la hore oltenesti, dar in gand cu dorinta de a auzi macar o nota rock; speram la un Bon Jovi cu "It's My Life", dar n-a fost sa fie; am fredonat-o in gand din cand in cand. Data viitoare o sa-mi iau inima-n dinti si o s-o cer DJ-ului :)


Abia la tort l-am auzit in sfarsit pe Freddie si am cantat cu el "We Are the Champions". Nu ma plang, m-am distrat bine, insa azi imi scot parleala. Dau muzica tare si cant la chitara mea imaginara impreuna cu The Offspring...













Weekend placut!

2 comentarii:

  1. hahahahaha! superba combinatia de idei, esti grozava! M-ai emotionat total!
    Fotografia voastra este tare draguta! ma bucur ca ai dansat si ca te-ai simtit bine! întâlnirile cu colegii din liceu ne fac sa ne simtim ca la 18 ani, nu-i asa?! acum, ca am spus ce aveam de spus aici, ma intorc la muzica si... dau volumul maxim, sa ascult aceste minunate piese rock! :))
    te pup. Weekend fain va dorim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut, Carmen! Chiar radeam cu colegele ca eu m-am incaltat direct cu pantofii de schimb :) cand pe ele deja le dureau piciorele de la atata dans pe tocuri. My shiny dancing shoes!
      Da, chiar asa, m-am simtit din nou ca la 18 ani :) Sper sa-ti placa selectia de azi. Te pup si weekend placut si relaxant va doresc!

      Ștergere