vineri, 12 octombrie 2012

tacere

Tacere...
Privirile soptesc
fara cuvinte;
timpul se joaca
de-a v-ati-ascunselea;
zambetul iese 
din coconul amintirilor.
Mi-e liniste!

Le multumesc tuturor prietenilor care s-au ingrijorat de lipsa mea din blogosfera. Nu le-am publicat mesajele nelinistite ca sa nu panichez pe nimeni. Dar le spun ca sunt bine si am fost intr-o pauza de blogging. Sa fi fost astenia de toamna, lipsa de inspiratie, Blogger-ul care m-a sabotat de cate ori a avut ocazia? Putin din fiecare, dar mai ales lipsa timpului. M-am lasat in voia treburilor casnice, a conversatiilor cu copilul plecat departe, a prietenei dragi care m-a vizitat weekendul trecut. Si mi-am luat portia de timp liber de cate ori am avut nevoie, m-am bucurat ca un copil de doua concerte cu artisti japonezi despre care sper sa reusesc sa va povestesc cat de curand. Sau poate ca doar mi-am scuturat putin condeiul si mi-am cautat muza pierduta.

Imi pare rau daca v-am ingrijorat, dar ma bucur sa va regasesc si va propun sa incepem weekendul alaturi de Depeche Mode:

4 comentarii:

  1. Ura!!! A revenit Alina cu forte noi!
    Te pup si te îmbratisez draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Minnie draga! Te pup si eu cu drag!

      Ștergere
  2. Enjoy the silence... Fiecare simtim nevoia câteodata :)
    Ma bucur ca ai revenit ;) Aseara dupa ce am povestit amândoua, am email-it cu Ninu, ca si el era ingrijorat.
    Pupici si îmbratisari din Bavaria "murata" (ploua cu galeata de 4 ore!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur sa va regasesc, Carmen! Si multumesc ca l-ai linistit pe Ninu.
      Si la noi se chinuie sa ploua, desi fara prea mare succes. Asa ca va trimitem la schimb pupici insoriti :)

      Ștergere