vineri, 21 septembrie 2012

suflet rebel - intermezzo



4 comentarii:

  1. Am crezut ca numai eu cu postarea mea de ieri sunt "de moda veche" dar, nici cu tine nu-mi e rusine! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie draga, cand vorbim de rock, nu exista "moda veche" :))) What rocks, rocks at any age! Inclusiv Phoenix, care continua sa aiba fani printre tinerii din zilele noastre! Weekend placut!

      Ștergere
  2. Melodii de alta data! :)
    Seara placuta Alina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand eu si sotia mea ne-am cumparat primul casetofon aveam doar o caseta cu Bonnie Tyler, am ascultat-o atat de des incat stiam toate melodiile pe de rost, apoi am dat-o la schimb la un vecin pe una cu Dumitru Farcas . :D :D :D pe aia nu am mai ascultat-o asa des ca nu ne-a placut.

    RăspundețiȘtergere