joi, 24 mai 2012

ploaia...

De doua saptamani cerul si-a rupt zagazurile deasupra noastra. Parca Dumnezeu ar incerca sa ne spele de toate pacatele sau sa re-editeze potopul. Vom avea nevoie de cam multa apa ca sa clatim dupa spalatul rufelor in fata Europei pe care il practica de ceva vreme cei mai importanti politicieni de pe la noi. Ca si cum nimic n-am fi invatat; ca si cum razbunarile si afronturile publice pot spala incompetenta politica de pe la noi. Asadar va mai ploua mult si poate nu destul. Iar eu ma uit pe fereastra si fredonez impreuna cu Motu:



Dar ploaia este si frumoasa in felul ei, nu degeaba Mircea Baniciu si-a intitulat unul din albumele de tinerete "Ploaia" si-uite asa mi-am reamintit ca "pe vremea noastra" se facea muzica frumoasa



asa cum din cand in cand se mai intampla si in vremurile pe care le traim acum:






3 comentarii:

  1. :)) si eu îl iubesc pe Pitis, dar si pe Baniciu :) (si pe Helmut!) :))
    Alinus draga, lasa ca aducem noi soarele! Pazea Bucuresti, ca venimmmmmmmm! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si aici ploua fara intrerupere nici nu mai stiu de cand :(... dramatic ce se petrece... Un an sant inundatii un an e seceta :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie dor de Motu Pitis cu glasul sau ca o poveste!
    Multumesc Alina!

    RăspundețiȘtergere