marți, 19 iulie 2011

Wordless Wednesday - ce canicula!?



Ce canicula? Noi n-am auzit nimic!

16 comentarii:

  1. Oooo, prietenii mei pinguinii... Aş vrea să ajung vreodată la ei acasă, în Georgia de Sud.

    RăspundețiȘtergere
  2. seamana cu cei din Viena de la Zoo! sper sa nu ii confund :)

    Seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce ti-e si cu pinguinii astia:)))
    Amuzanti rau de tot!
    Seara senina!

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar asa! cinei Canicula asta?! :))
    PS: îmi aduc aminte de fotografia noastra, dansând cu pinguinii, în turnul televiziunii München :))

    RăspundețiȘtergere
  5. A dat "încălzirea globală" peste ei şi nu au fost informaţi?

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vazut cativa, acum cativa ani, la Constanta, erau vai de ei. Acestia, sunt foarte aratosi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt atat de simpatici, pe mine una ma fascineaza lumea lor, pot sta ore in sir sa ma uit la ei, sunt ca si oamenii.

    RăspundețiȘtergere
  8. :)))) Eu nu am auzit nimic de ploaie...

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe acestia i-am fotografiat ieri la Gradina Zoologica din Basel :))) Am avut parte de temperaturi de 18 grade si o ploicica spre seara. Am si uitat de cele 36 de grade de acasa :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. M-a mai racorit si pe mine imaginea.:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sărut mâna Alina !
    privindu-i parcă simţi ceva răcoare deşi soarele arde ireal . Ferice de ei !

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce-mi plac pinguinii...sunt atat de simpaticciiiii!!!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere