joi, 9 iunie 2011

o carte, un film...

Cred ca mai corect ar fi fost sa spun "un film, o carte...". N-aveam asteptari prea mari de la programele de vara ale televiziunilor si in mare masura asta-i adevarul. Noroc ca pe canalele de film se mai strecoara din cand in cand mici bijuterii, ca cea despre care am scris zilele trecute.

Ieri am baleiat intamplator canalele televizorului, intr-o pauza de ceai :) si am nimerit la inceputul unui film semnat de Gary Sinise (regizor, producator, actor pentru acest film). Pauza de ceai a devenit in scurt timp o pauza de film de aproape 2 ore :)) Imi place Gary Sinise; mi-a placut in toate filmele in care l-am vazut jucand, dar nu mi l-as fi inchipuit regizand sau scriind scenarii. Stiam ca are o formatie "Lt. Dan Band"cu care mai da concerte, dar omul este foarte talentat. Si ca regalul actoricesc sa fie complet, partenerul sau in film, nimeni altul decat John Malkovich!

Povestea minunat ilustrata a unor oameni care se straduiesc sa supravietuiasca marii recesiuni, care nu mai au decat puterea sa viseze atunci cand viata in jurul lor devine tot mai greu de trait si care pentru o clipa ajung sa creada ca visul lor poate deveni realitate chiar de-a doua zi :) Insa necazul vine peste ei pe neasteptate si-i impinge pe marginea prapastiei. Iar cel slab ramane fara ingerul sau pazitor... La final am aflat ca filmul e de fapt ecranizarea unei celebre carti a lui Steinbeck "Of Mice and Man". Well done, Gary!



Cartea a mai fost regizata si in 1939 de catre regizorul Lewis Milestone (nascut Lev Milstein la Chisinau).

2 comentarii:

  1. Şi mie îmi place mult acest actor. Are o fizionomie tare expresivă. Îl ştiu mai ales din serialul CSI New York, din care nu am ratat niciun episod. Nu ştiam că este atât de talentat şi în alte domenii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu la CSI nu prea am apucat sa ma uit, ca e cam tarziu. Cate un episod cand si cand. Dar orice poarta amprenta Gary Sinise cred ca merita vazut.

    RăspundețiȘtergere