luni, 20 iunie 2011

campionul de langa noi

Saptamana trecuta au avut loc la Bucuresti Campionatele Nationale de Inot pentru Juniori si Seniori. Anul acesta a fost randul fratelui meu sa fie reporter de teren si sa-l sprijine din tribune pe campionul nostru, Catalin Cosma. Catalin a absolvit anul acesta Universitatea din Alabama, unde a ajuns cu o bursa sportiva care i-a permis sa se pregateasca la standardul necesar marilor competitii. Proaspat intors in tara, a hotarat sa continue cariera competitionala sub culorile Clubului Steaua, alaturi de cei care pana anul trecut ii erau rivali :)

Si anul acesta Catalin a facut o figura frumoasa in competitie: aur la 800 m liber, 1500 m liber, 400 m liber si la stafeta 4x200 m liber si argintul la stafetele de 4x100 m liber si 4x100 m mixt. Bravo Catalin! Si succes la Universiada din China!



La feminin, am urmarit ca-ntotdeauna cu interes rezultatele Cameliei Potec si m-am bucurat sa vad ca a castigat 1500 m liber, 800 m liber, 400 m liber, 400 m mixt, 200 m liber si 200 m fluture, cam tot ce se putea castiga. O forma buna care sper sa se confirme si in competitiile internationale de anul acesta.

4 comentarii:

  1. Felicitari! frumoooooos! ma bucur!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau ca am pierdut competitia :(... In ultimele zile am fost tare imprastiat..:(
    Ma bucur mult de reusita campionilor si ca munca lor incredibila nu a ramas nerasplatita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim, Carmen! L-ai vazut pe Radu cu mana-n ghips? De la role...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ninule draga, competitia putea fi urmarita numai daca te duceai la bazinul Lia Manoliu; anul acesta a fost fratele meu acolo. Din pacate, inotul nu e prea urmarit la noi in tara, asa ca promovare nu prea exista.
    Eu ma bucur ca macar anul acesta te-am castigat si pe tine ca admirator al lui Cata; acum sunteti doi - tu si Carmen :)
    In weekend ma voi intalni cu Catalin la Arad si abia astept sa-i cer un autograf.

    RăspundețiȘtergere