joi, 26 mai 2011

scotocesc din nou... in cutiuta cu amintiri

Astazi am scos din cutiuta amintirea unui serial TV englezesc de la inceputul anilor '70, al carui generic l-am pastrat viu in minte peste ani pentru ca imi producea o spaima cumplita :))) Eram prea mica, aveam cativa anisori, dar tatal si fratele meu erau mari fani si nu intelegeau de ce pe mine ma apuca plansul de cate ori vedeam genericul. Cu restul nu aveam o problema, mai ales ca intelegeam destul de putine, dar genericul ma ingrozea.

Am reusit sa gasesc genericul serialului UFO gratie internetului si You Tube-ului si constat cu uimire ca senzatia de acum e una mai degraba de amuzament sau poate cine stie, de acolo mi se trage admiratia pentru misiunile spatiale de azi! :)))

2 comentarii:

  1. Cutitutele astea ale tale...weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Lumi! Cutiuta e una singura, dar pastreaza in ea foarte multe amintiri :)))
    Weekend placut si tie!

    RăspundețiȘtergere