joi, 20 ianuarie 2011

visul

M-am imbracat in briza parfumata a primaverii
si am plecat sa-mi implinesc visele.

Fetita cu par involburat
ma astepta zambind in parc.
I-am facut cu mana si am zambit
si am plecat sa-mi implinesc visele.

A doua zi m-a asteptat din nou in parc
si m-a rugat s-o iau cu mine.
I-am promis vesela: "Curand!
Acum ma grabesc sa-mi implinesc visele."

Cand i-am vazut ochii cufundati
in oceanele tristetii,
am lacrimat si am trecut grabita,
caci trebuia sa-mi implinesc visele.

A venit si ziua cand fetita cu par involburat
mi-a zambit trist, si-a luat visele sub brat si a plecat.

M-am trezit plangand si m-am rugat
Ca visul meu sa nu fi fost adevarat.

2 comentarii:

  1. sau cum in goana noastra dupa implinirea viselor noastre, uitam cateodata sa visam alaturi de cei dragi. o lectie dura, pe care eu ca mama n-am voie sa o uit.

    RăspundețiȘtergere