marți, 14 decembrie 2010

topul cu filme de Craciun

De cateva zile incoace complotez cu Maria ce filme de Craciun avem de vazut in aceasta vacanta. Si uite-asa mi-a venit ideea unui top, care ar arata cam asa:



1. The Polar Express











2. Cum a furat Grinch Craciunul












3. Miracolul din strada 34













4. Singur acasa












5. Sleepless in Seattle













6. Micutele doamne (Fiicele doctorului Marsh)










7. Familia Stone (The Family Stone)











8. A Season for Miracles (Hallmark)













9. Fallen Angel (Halmark)












10. The Christmas Card (Hallmark)











Voi ce filme preferati sa vedeti de Craciun?

6 comentarii:

  1. Preferatul meu este "Cum a furat Grinch Craciunul" Anul trecut l-am vazut de vre-o 3 ori :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. si noi ne uitam de cateva zile la filme de craciun :) am vazut miracolul din str 34, o bucata de grinch, Christmas vacation cu chevy chase DAR locul 1 va ramane incepand cu anul 2003 de cand s-a lansat "love actually". Daca nu l-ai vazut, iti recomand cu caldura, eu zic ca este exact pe genul tau :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ninule, si noi il vedem pe Grinch deseori si chiar daca nu e Craciunul ;) Ron Howard s-a intrecut pe sine cu acest film.

    RăspundețiȘtergere
  4. E.T. girl, ai atata dreptate! Cum de mi-a scapat? Deci trebuie sa-l revedem si pe acesta :))) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Toate sunt minunate, Alina fain top ai întocmit! fiecare film e frumos în felul lui! fiecare actor ne-a bucurat sufletul într-un mod aparte.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, Carmen! Ai si tu un film preferat de Craciun?

    RăspundețiȘtergere