vineri, 31 decembrie 2010

An Nou fericit!

E momentul sa ne luam ramas-bun de la 2010 si ca la orice despartire, voi spune "Cele rele sa se spele, cele bune sa se-adune!" Cele mai bune momente ale lui 2010 au fost cele in care mi-am simtit prietenii aproape atunci cand mi-a fost greu si cele in care am descoperit prieteni noi alaturi de care viata mea a devenit mai implinita, mai frumoasa. Tuturor prietenilor vechi si noi le multumesc pentru clipele memorabile si le doresc sa paseasca in 2011 cu increderea ca va fi un an mai bun si mai frumos.

La multi ani!


Va dedic cu drag aceasta melodie: Carmen, E.T. girl, Ninu, Fly, Irina, nenea tata lui Bobitza :) si tuturor celor care m-au vizitat si ma viziteaza virtual. Sa aveti parte de tot ce e mai bun in Noul An!

6 comentarii:

  1. La Multi Ani Alina!

    Un an minunat alaturi de cei dragi, un an plin de succese si bucurii!

    Ma bucur ca ne-am intalnit pe bloguri.

    Cu prietenie,

    Irina

    RăspundețiȘtergere
  2. Happy New Year 2011! Alinus, ai ales exact melodia cea mai potrivita pentru o minunata trecere dintr-un an bun în altul si mai bun! Multumesc pentru dedicatie, te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Carmen! Cu mult drag!
    Pupici la toata lumea xo xo xo xo xo

    RăspundețiȘtergere
  4. la multi ani alinuta draga!
    sa ai un an asa cum il vrei si inca mai bun de atat, sa fie maria bucuria ta zilnica si sa fiti cu totii sanatosi si sa va bucurati unii de altii.
    imi e dor de tine, sper sa reusim sa ne vedem in curand. pana atunci, ne "vedem" pe aici "virtual". te pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult, E.T. girl! Si mie mi-e dor de tine si sper sa ne vedem cat de curand se poate :)

    RăspundețiȘtergere