luni, 16 august 2010

in sfarsit...

...accept provocarea desktop-ului :)
Si pentru ca la birou imi petrec cea mai mare parte a timpului in fata calculatorului, desigur ca acolo desktopul meu e personalizat. Acasa trebuie sa "fur" timp ca sa stau suficient in fata laptopului pentru a resimti lipsa amprentei personale pe desktop. Nu-i asa ca e greu de crezut?
Asa ca, azi mi-am propus sa-mi aduc imaginea de la servici si pe desktop-ul de acasa :)



Am incercat multe alte imagini de-a lungul timpului, dar mereu revin la cea care ma face sa ma simt cel mai bine. La birou este proverbiala imaginea asta care revine mereu pe desktopul meu si s-au facut multe glume de-a lungul timpului pe seama ei. Mihai, iti amintesit?

Nu-i rau deloc pe canicula asta, nu? :))) Acum o ora erau 38 de grade la Bucuresti; m-am topit toata de caldura pana am intrat in casa...

2 comentarii:

  1. Frumoooos! cald si rece totodata! :))
    Câta tandrete poate avea o mama?!

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost nevoie de provocarea ta ca sa o aduc pe desktopul de-acasa :) Raman datoare!

    RăspundețiȘtergere