luni, 12 aprilie 2010

pentru zilele triste de luni

Azi am fost un pic trista. Sculatul, mersul la servici, galopul stresant de acolo, agitatia orasului, telefoanele, sutele de mailuri, toate m-au obosit teribil. Si este abia luni :( De Pasti am fost albinute in curtea parintilor mei. Am sapat, am facut curat, am gatit, am fost la cumaparaturi pe ultima suta si cu toate ca am facut totul dintr-o suflare, nu m-am simtit obosita ca azi, o zi de luni obisnuita. In aparenta...
Si n-as fi trecut de ziua de azi fara gandul la ceea ce voi face ca sa ma inveselesc cand ajung acasa. Conversatia cu papagalii, cu iepurasul si o muzica menita sa ma inveseleasca. Daca as fi fost vreun talent muzical, mi-ar fi placut sa fac ceea ce reusesc sa faca Swingle Singers. Pe mine cu siguranta m-au facut sa zambesc si sa trec pese tristetea zilei de luni.







bada -bada - bada - pam - pam - tidu - tidu - daaaaaaaa :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu