luni, 19 aprilie 2010

Hanami in curtea noastra

Asa cum mi-am promis saptamana trecuta, in weekend mi-am luat ragazul sa admir natura in floare. Micul meu festival Hanami.

Sambata, cerul parea filtrat de o lumina ciudata si am pus asta pe seama norului de cenusa vulcanica din Islanda, asa cum totul in weekend a fost sub semnul eruptiei. Singurul lucru bun - sotul meu nu a mai plecat in calatoria de afaceri planificata in Anglia si apoi Elvetia, asa ca a avut si el parte de momentele lui de relaxare in mijlocul naturii.

Visinii au fost cei mai harnici si s-au invaluit si ei intr-un nor, insa un nor alb de petale parfumate.
Piersicul si-a prezentat mandru florile-i cochete, roz si parfumate...Prunul si-a strans florile in buchetele pe ramuri...
Doar marul, inca adormit de visele lungi ale iernii, mai asteapta inca un weekend ca sa-si deschida bobocii.
Liliacul pare hotarat sa ne surprinda saptamana viitoare cu florile-i spectaculoase si parfumul sau unic...


Cand iti cobori privirea, te cuceresc lalelele, acolo unde acum o saptamana inca mai rezistau inflorite narcisele...


Iar acolo unde saptamana trecuta scoteau timide capul in lume lacramioarele, acum se afla o multime de "surate" gata-gata sa se gateasca in straiele de margaritar.


5 comentarii:

  1. Ma simt ca un turist cultural cand privesc festivalul tau floral: imi vine sa trimit ilustrate cu noi suntem bine la Pauza de ceai , ceea ce va doresc si voua sa vedeti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat! asta e definitia primaverii! la mine este o clona nereusita a ei :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult pentru aprecieri, Ionel si Carmen!
    E atat de diferit sa vezi si sa mirosi primavara in gradina din curtea ta! :)
    Carmen, abia astept sa vad cum o sa fie la voi! Caci o sa aveti si voi parte in curand de un festival Hanami la voi in curte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe imagini. Simt parfumul pomilor in floare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Irina! Cu atata frumusete in jur, te simti inspirat, chiar daca esti doar un fotograf amator :)

    RăspundețiȘtergere